8 haftaligim aksam biseyim yoktu gece karnım ağrımaya başladı hatta içimden bişey dökülmüş gibi hissettim nasıl anlatıyım gürül gürül ses geldi bı kova suyu birden dokersin ya onu karnimda hissettim bişey döküldü gibi böyle bişey yaşayan varmı düşük olabilirmi progestan kullanıyorum kan yok ama midemde bulaniyo biraz