nigar7777 Bi bakarmisiniz. Sizce varmi bisey? Aninda belirdi silikte olsa. Catlama ignesi 5subat oldum. 6.7.8 iliski oldu. Adetime 3gun var
twobabymomm nigar7777 hafifi bir çizgi var inşallah mübarek günlerde beklediğiniz haberleri alırsınız 🥰
Rmeysa_01 nigar7777 Var gibi görünüyor benimde böyle çok silikti Allah bu mübarek günlerin hatırına nasip etsin en hayırlısıyla
arthur12 nigar7777 canım var gözüküyor bende iğne olmuştum adetime 3 gün variken böyle yakaladım bende