Snyaydm tutunma lekesidir o canm bendede oldu arkadasmdada olmuştu bana sormuştu ben tutunma lekesidir ama yinede hastaneye git demiştim gitmişti ve tutunma lekesi oldugunu söylemiş doktor kırmızı ve pembe leke geliyor diye biliyorum ben düşükte ama sen yinede hastaneye git ve görün ama korkma bişey olmaz Allah’ın izniyle gidersen bilgilendir merak ederim