bkturkmen Selamlar benim döngüm 35 gün ben son reglden 21 sonra yumurtlama yaşadım reglden 1 gün önce de kanda 52 çıktı beta değerim sizce normal mi ?
zehra_pinarci bkturkmen canım döngü muhabbetini tam bilmiyorum kafam karışıyor ama ben de 56 ile ilk öğrendim yükseldi sonra yükselir merak etme
yenihamis3452 bkturkmen evet normal olabilir önemli olan 2 günde ne kadar artmış olması , 2 gün sonra verirsen baktın artmış iyiye işaret ☺️♥️