Duyguerer
Merhaba kızlar akıntım oldugu için sık sık peçete koyuyordum. En son değiştirmek istediğimde ıpıslaktı. Bi kaç kez peçete hep ıslaktı.. doktora gittim vajinal muayene etti su değil yoğun akıntı oldugunu söyledi. Koltuktan kalktğımda resmen su döküldü yere ama akıntı oldugunu söyledi doktorum. Var mı benim bir durum yaşayan. Şimdi eğer gelen akıntıyaa su nasıl olcak bana göre resmen suydu yani. İlk hamileliğim tecrübesiz oldugum için endişeliyim acıkcası. 🧐🧐🧐🙁🙁
Nebahathumeyra
Çok ilginç benim Doğum dan bir kaç gün önce akıntı sandığım bir ıslaklık vardı iç çamaşırıma böyle hafif kaçırmışım gibi 1-2 gün önemsemedim akıntı diye sonra Doktoru aradım sordum gel bakalım bir dedi gittim su dan gidiyormuş meğer hemen yatış verdi ertesi gün de suni sancıyla Doğum. Anlattığın kadarıyla seninki çok daha yoğun bir şey istersen bir hastaneye git ya da başka bir doktora. Teşeaşlandırmak istemem sadece başımdan geçeni söylüyorum.