Merhaba kızlar adetim 13 gün gecikti eve yaptığım ilk testte çok silik bir çizgi vardı sonrakilerde yok 1 hafta önce beta baktırdım 1.90 çıktı hem kanda hem idrarda negatif ama adet olamıyorum hem mide bulantısı hem ateş basması var bu şekilde sorun yaşayanlar oldu mu acaba bugün hormon testleri yapıldı onlarda normal değerlerde biran önce netleşsin istiyorum aynı durumları yaşayan var mı 😳