tarhanfur 36 haftalık hamileyim daha bugün ancak kıyafetleri yıkadım gün içerisinde ütü yapacağım ama gerçekten üşeniyor insan, bende tek başıma temizlik falan yapıyorum o kadar yorulmuşum ki ayaklarım aşırı şişti, bel ağrısından gece yatamadım. Kıyafetler baya yoruyormuş insanı, dinlene dinlene yapın Allah kolaylık versin