Hzlll0606 Kızlar selam 39+1 olduk bebeğimi tam aşşada hissediyorum yürümem baya paytaklaştı karnım gergin ama hafif regl agrısı gibi hissediyorum kaşığımda su nişan falan gelmedi ama vajinada çok baskı var sizce nedir anlamadım açılma falan varmıdır ki
Keziban Hzlll0606 doğum başladı demek için su nişan ya da sancılarınızın 10 dakika 5 dakikanın altına düşmesi gerekir
guns Hzlll0606 bende 39+6 yım aynı belirtiler bende de var açılmam var mı şuan bilmiyorum 1 aydır nstde sancı çıkıyor ama tık yok beklemedeyiz
guns Hzlll0606 bende 39+6 yım aynı belirtiler bende de var açılmam var mı şuan bilmiyorum 1 aydır nstde sancı çıkıyor ama tık yok beklemedeyiz
guns Hzlll0606 maşallah ya şeyden sordum erkek çocuğu geç geliyo diyolar ama alakası yok sanırım her bebek farklı
Buhati Hzlll0606 karnınız bir bölgede sertleşip şişlik oluyor mu benim doğuma yakın sürekli öyle bir şişlik oluyordu ve hafif bel ağrılarım başlamıştı
Buhati Hzlll0606 evet ben de öyle zannediyordum fakat onlar yalancı kasılmalarmış sonradan öğrendim. Zaten sık sık olmaya başladığında 2 3 güne doğum yapmış oldum
Mavi-gokyuzu Buhati Benim bir kaç haftadır yalancı sancılarım var ama henüz düzensiz ve ağrı vs yok. Bir hafta önce de bebeğim kanala girdi.siz ne kadar sonra başlamıştı doğum
Buhati Hzlll0606 ben de hissetmedim doğacağı günün sabahında kanamam oldu onda bile sancım yoktu sonea yavaş yavaş gelmeye başladı 🥹
4564 Buhati benim düzensiz başladı sancılarım ama açılma yok dediler sizin nasıldı . Düzensiz dediysem de araları yakın 6 7 dk 45 saniye falan
Hzlll0606 Mavi-gokyuzu kanala girdiğini nasıl anlıyorsunuz karnımız düşünce kaanalamı girmiş oluyor doktor hiç bişey demiyor hepsi asık suratlı insan çekiniyor sormaya bebeğin kilosunu bile sormayınca demiyorlar benim karnım baya aşşa düştü girmişmidir kanala 39+5
Buhati Mavi-gokyuzu bende hiç sancı olmadı kanala girdiğini de hissetmedim benim kanamam oldu acile gittim 1 cm açıklık dediler 6 saat içinde düzenli sancılarım geldi akşamında doğurdum