rabiames Bebek hareketini kasıkta hissediyorum hatta kaşıkla vajina arası diyebilirim. Bugün de hep vajinaya makata bele batma şeklinde ağrı oldu. Kanala mı yerleşti acaba, yaşadınız mı hiç.
rabiames winnie_the_pooh sabah tuvalete giderken baktım yuvarlaktı şimdi önü düz duruyor dikdörtgen gibi olmuşum, kalkınca bir daha bakıcam
butterflyys Ay kızlar daha 26 haftadayız bende resmen vajinal bölgemde hissediyorum hareket ettikçe her an aşağıdan çıkacak gibi 😂😂 normal mi bu daha etken değil mi
eed21 HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Bence de benimki de 36 dün nst de sancı çıktı korkudan yatış moduna geçtim dua ediyorum bir hafta daha dayansın diye