Fatos00 Merhaba arkadaşlar manavgatta takibinde olup dogum yapıp memnun kaldıgınız doktorlar var mı öneriniz nedir???
Elif0992 Fatos00 merhaba bende manavgatlıyım.. Bilgi hastanesinde Ahmet yamana gidiyorum doktor olarak şu ana kadar bi sıkıntı yaşamadım ilk gebeliğim çevremdekiler onu önerdiler .. 32+3 günlük hamileyim sen kaç haftalıksın
Fatos00 Elif0992 bende side anadolu da ahmet yoldana gidiyorum onu tavsiye ettiler suan 20+2 günlüğüm tanıdıgım kimse de yok burada o yüzden bilemedim ahmet yamanı duymuştum internetten ama hastane nasıl iyi mi?
Elif0992 Doğum yapan arkadaşlarım var bilgi hastanesinde memnun kaldıklarını söylüyorlar hatta doktorundan memnun kalmayıp Ahmet yamana gelenler var. bende şu ana kadar bi sıkıntı yaşamadım.. Devleti hiç düşünmedim zaten bir tek doktor ismi söylediler devlette o da çok yoğun randevu falan almak çok sıkıntılıymış.. Eşimde daha önce bilgi hastanesinde çalışmış birazda onun etkisi oldu hastane tercihimizde..
aslanuraz Chefruki ben Ahmet yamana gdiyorum 36+4teyim. Sezeryan yanlısı olmasından baska sorun yok. Risk almayı sevmeyen gayet bilgilendiren bir dr. Tavsiye ederim