zeynepebrarr06 min 82 askeri ücret alıyorsanız ama daha fazla alıyorsanız ona gore hesaplanıyor ben pazartesi çalışa bilir rapor alacağım 37 de de otomatık izne çıkıyoruz zaten doğumdan sonra inşaallah yatıcak para ama günüm çok sınırda inşallah doldurmuş olurum