orhismommmmmm Demir ilacı başladıysanız ondandır, kabızlık yapar. Sabah aç karına sıcak su için. Benim de kabızlık problemim vardı bir de sezaryen sonrası büyük tuvalete çıkmak zor. Yazacağım tarif çok işe yaradı. İncir kurularını iki yere kesip kavanoza atın üzerine zeytin yağı dökün (üzerini bays kaplasın) bir gün dinlendirin, sabah aç karına bir tane tüketin. Aşırı işe yarıyor.