ozlm199393 geçen hafta 3500 kiloydu. Bugün tekrar kontrolüm var tam 40+0 olduk bakalım 4e yaklaştı bence. Normal doğum yapmak istiyorum 2. Doğum olacak. Acaba haftasonu suni sancı mı istesem. 42ye kadsr beklesem çocuk 4 kilo olacak bu seferde doktor sezaryen dicek. İlk bebeğim 4 kilo normal doğum olmuştu ben bunun bu kadar kilolu olduğunu bilsem sezaryenle alırdım demişti çünkü.