pimpirikliana Hayırlı ramazanlar hepinize. 4+2 deyim yeni öğrendim gebeliğimi. Oruç konusunda çok kararsızım bi yandan sabahları midem çok bulanıyor tutsam bebişe eziyet olur diyorum tutmasam da vicdan azabı yaşıyorum. Sizler ne yapacaksınız 🤷♀️
annebebeka pimpirikliana tutma canim daha çok yeni vakti gelince kazasını tutarız 🙏 zaten keyfimizden yapmıyoruz bunu
pimpirikliana ecemk94 Dr a da gitmedim daha keseyi görmedim kalp atışı duymadım kan verdim ordan öğrendim 🫠ondan soramamıştım
papatyakokulugece pimpirikliana tut birşey olmaz eminim gece güzelce doyur karnını suyunu iç niyetini al yat hiçbir şey olmaz @_Ebrukaracan06_