atabeyinannesii biz ilk 2 3 ay kadar denedik olmayınca kadın doğuma gittim yumurtalık rezervin iyi dedi ama kistte belki adet ile atılır dedi hamilelik için birşey demedi zor veya kolay olur gibisinden, takip ederiz dedi ardından gitmedim ben kontrole akışına bıraktım olursa olur artık dedim 1 ay sonrasında hamile kaldım. Detaylı ultrasona gittiğimde hala kistim duruyordu bebeğe bi zararı olmaz denildi doğumda büyürse alınabilir denildi bu şekilde oldu benim süreç