ferdanne bende 38. Haftada sezaryen olucam şu an 36. Haftadayım. 2. Sezaryenim olucak. İlki korktuğum için genele alınmıştım. Bunu da genel isteyeceğim. Heyecan var ama başıma gelecekleri az çok bildiğim için rahatım. Benimki ağrısız geçmişti, başım bile ağırmamıştı ama sezaryen olan arkadaşların bir çoğu baş ağrısından bahsediyor yanınıza nescafe almayı unutmayın. Bir de uyandıktan sonra gaz çıkarana kadar sıvı besleneceksiniz tavuk suyuna çorba yapıp bir de komposto yapıp götürmenizi öneririm. Bol bol su içeceksiniz ☺️ ilk kalkışınız çok zorlu olucak ama korkmayın saniyelik sonradan her şey düzeliyor ☺️ şimdiden hayırlı olsun 🤲🏻