İki bacak bir koluna aşı yapıldı ve bebeğim çok huzursuz sürekli inliyor ıkınıyor ağlıyor bu aşının verdiği şey mi acaba? Yoksa mama mı huzursuz ediyor onu en son mamayı 7 saat önce içti sanki çok gazı var gibi ara ara gazını çıkarıyor ama hep ıkınıp inliyor var mı bu durumu yaşayan? Normalde maması gaz yapıyor ama bu kadar ilk defa oldu başka mama aldım bugün daha onu vermedim