rabia_4949 Bende 4+6 aşırı kasık ağrım var doktorla bu gün görüştüm olabilir dedi ama benim öncesinde 3 kimyasal gebeliğim var korkuyorum o yüzden bu gün alttan muayeneyle keseyide gördük.🙂