iremm2512 Emily34 benimde lekem falan oldu canım progeston fitil ve iğne kullandım 12. haftaya kadar. ama senin kanama diyorsun yoğunluğu rengi aktif kanama mı onlar önemli
mihra2021su Emily34 6+4 te yasadım kanama alanı vardı sadece peçeteye sılınce gelmıstı gectı cok sukur ıgne ve fıtıl kullanıyodum zaten basından berı doktorum bu haftalarda olabılır korkma dedı yogun ve pıhtılıysa tehlıkelıymıs bebek buyudugu ıcın kanama olabılır mıs
elifrejin Emily34 3 gün önce yoğun kanama yaşadım zaten kanama alanı vardı çok şükür bebegimin kalp atisi vardi igne fitil fln kullaniyorum dünden beri kanamam durdu şükür. 1 ay boyunca sadece tuvalete gidebilirim yatıyorum sürekli
Emily34 nazende17 adet kanaması gibi bu akşam ilk defa pıhtılı geldi doktorum kesenin hafif rahime doğru indiğini söyleyip progestan iğne başlattı
Emily34 iremm2512 iremm2512 çok geçmiş olsun canım benimki leke değil bildiğin adet kanaması ve sancısı var
1905_1 Dua et ve doktora sürekli görün. Ben hastanede yattım. Progestan kullandim, ise gidemedim rapor aldim. Yattım hep. Geçen hafta kanama alani görünmüyor dedi şükür doktorum. Darısı inşallah sana olsun
Emily34 1905_1 1905_1 çok geçmiş olsun bende hep yatıyorum Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Emily34 iremm2512 canım merhaba yeni görebiliyorum 3-4 gündür kanamam yok şükür bebişin gelişimi de iyi 8 haftamız bitti şükür 12. Haftada risk geçermiş inşallah 💖