Mine iremurat geçen bi yerde okumuştum ense kalınlığı normalin üzerinde çıkmış bi sonraki kontrolde gitmişler normal boyutlardaymış başka doktora gitmişler o da normal olduğunu söylemiş 😇 ikili testte yaptırdıysanız beraber değerlendirilir
Handeaslan39 iremurat hayır canım bir sorun olmaz bazen doğru çıkmayabiliyor 🙂 Doktor sana ne dedi ki
Pinaryyim iremurat canım dualarını eksik etme sürekli tespih çek. Rabbim saglıkla dogmasını nasip etsin inşallah
iremurat Handeaslan39 ense kalınlığı cıktı Amniyosentez yapalim isterseniz dedi bende yasim genç oldugu icin istemedim sadece ayrıntılı ultrasona giricem bu hafta canomorda belli olucak canim