Merhaba iyi akşamlar 24 Ocak’ta kürtaj oldum 8+5te bebeğimin kalbi durduğu için gelişemediği için 7. haftada kalmış 30 Ocak kontrole gittim kanamam bitmişti sadece kahverengi lekelenmeler vardı rahmin temiz hatta yumurtalıkların 4 5 güne çatlayacak korunmasız ilişki yaşarsan gebe kalırsın demişti .o süre zarfından beri iki günde bir ilişki oluyor ama geri çekilme ile dün yaptığım iki adet awox gebelik testi silik çizgi çıkardı. Sizce yeni bir gebelik mi ?