17 haftalığım ve tutmayı düşünmüyorum çünkü günde en az 2,5 litre su içmemiz gerekiyor az az sık sık beslenmek gerekiyor hepsini iftarla sahur arasına sıkıştıramam en ufak bişeyde olsa riske atmak istemiyorum “ Ramazan orucunu tutmamak için geçerli mazeretlerden biri de gebelik veya çocuk emzirmektir. Gebe veya emzikli olan kadınlar, kendilerine yahut çocuklarına bir zarar gelmesinden korkmaları hâlinde oruç tutmayabilirler. Bunlar bir yönüyle hasta hükmünde oldukları gibi onlara bu ruhsatı tanıyan hadisler de bulunmaktadır. (Nesâî, Sıyâm, 52 [2274], 62 [2315]; İbn Mâce, Sıyâm, 12 [1667])” diyor diyanetin sitesinde ama böyle yazmasaydıda tutmazdım bu sene. 9 yaşımdan beri orucumu bırakmadım ama bu farklı bi durum diye düşünüyorum