bsraktrk oda iki kişilik
Ben normal doğumla gitmiştim ayrı odam falan yoktu muayne alanları varya orada sancı çektim, üstelik kadın bile olsa annem dahil kimseyi almadılar 5 dakika zorla görüp çıktılar. Suni sancı aldım ama etki etmedi, doğuma doktorum girdi ameliyathane ekibinden çok memnundum onun dışında hiç memnun değildim hastaneden