Gzmerdm
Kızlar 30 haftalıgız ıkı gundur belım cok agrıyodu son bir saattır kasıklatımda adet sancısı var ama duzenlı gıren bısey degıl yanı kesıntısıs kasık agrısı ilk gebelıgım.erken dogum rıskımızde vardı.ama nısan yada suyumdan bi hareket yok.bu arada bugun anneme geldık biraz merkeze uzak biryerde oturuyo.hastaneye gıtmemız bir saat.ne yapmalıyım gecermı dogum belırtısı olabılırmı yada dogum belırtısınde başka ne olur