Merhaba Hanımlar yarın gebelık şekerim var mı die yükleme testi yaptıracağım. 25. Haftamı bitirdim.İlk gebelıgımde vardı diyet ve insülinle ilerlemiştik. Geçen doktorum yükleme yapmadan tokluk şekerimi ölçmüştü ama sadece çorba içmiştim evden çıkarken. 95 çıkmıştı sonuç
Fakat şimdi yükleme testi talep ettim 75 mg glükoz içeceğim referans değeri 1. Saatte 140 mı 180 mi acaba son sınır. Bilen varsa yazsın lütfen 🌸