gullina 37+1 oldum akıntı dışında çamaşırım ıslandı doktorum sizinti şeklinde parça parça da gelebilir dedi öyle bir durum olur mu akıntı değil eminim su değilse ne acaba
hazalmasal gullina benimde az az geldi doktorumu aradım gel bir bakalım dedi muayene edince suyun geliyor doğru bilmişsin demişti sonra doğuma alındım