aylmzdr Eceee99 öyle söyleniyor sorduğumda belli olmuyor dedi … yoğun çalışıyor . Ama zaten çoğu eğitim araştırma hastanesi böyle , uzman kendini gösterir çıkar , ameliyatı kıdemli asistan yapar
Siyah35 aylmzdr girmiyor doğum öncesi ve sonrası toplam 48 gün kaldım o hastanede doğuranları vs gördüm tanışdım bende dahil bi kişi görmedi uzmanın ameliyata girdiğini hatta belgelerimde yazan uzman doktoru doğumdan 15 gün sonra gördüm ilk defa
humaakusu Siyah35 ben post açtım ama cevap alamadım sizin yorumunuzu görünce sevindim hastaneden memnun kaldınız mı iyi mi doktorlar dogum esnasında davranışları vs. İlk doğumumu Konya’da yaptım sancım geldiğinde bacağımı oynattım diye doktor bacağıma vurmuştu hala hatırladıkça sinirlerim alt üst oluyo o yüzden biraz sorup araştırmak istiyorum
aylmzdr humaakusu kesinlikle korkmayın bugün sezeryan oldum ve mükemmel bir ekiple mükemmel karşılandım. bebegimle ten tene temasım uzun sürdü . sezaryen sonrası servise inene kadar bebegimi emzirdim. Hem ameliyathane ekibi hem de servis ekibi çok iyi tek kişilik odada kaldım. Asla öyle ağırlı olmuyor her gebelik kendine özel tabi ama içiniz rahat olsun. Kendi doktorum Yaşam bey ameliyata girmedi asistanlar yaptı 20 dakikada bebek çıktı ( makat geliş ) toplam 1 saatte işlemim bitti
humaakusu aylmzdr ya içim ferahladı biraz bı tanıdığımıza da sordum çok iyi ilgilendiklerini söylediler ama bazen bazı doktorlar yüzünden hastane kötü yorumlar alabiliyor hepsine mâl etmemek lazım umarım bende iyi bir muameleyle karşılaşılırım ♥️