Yusra3445_65 Kızlar sorum şu adetime 7 gün var dayanamadim kasıklarım da ağrı vardı erken gebelik testi yaptım kıl gibi çizgi vardı belirgin degildi sadece yanında kıl gibiydi kamerada çıkmıyor İnce cizgiydi başına gelen
leona98 Yusra3445_65 bende de 4.hamileligim su an hep ayni. Adetime 4-5 gun kala gozle guclukle gorulen silik cizgiyle ogrendim.
leona98 Yusra3445_65 evet bazen regle yakin , progrsteron artinca da gorule bilir falan diyorlar ancak ben sadece hamilelik zamani goruldugunu dusunuyorum. Bir kac gun sonra tekrar deneyin. Eger hamilelik varsa gun-gun cizginin rengi daha belirgin olacaktir.