yenianne_adayl doğru mu değil mi bilmem ama ben çok kötü bel ağırısı yaşıyorum daha 10 haftalıkken başladı hemde cinsiyeti de biz 13 haftalıkken öğrendik 12. Haftada sol kalçama böyle bi ağrı başladı bacağıma kadar yayılıyor hala geçmedi böyle bir batma hissi gibi bir acı ve bacağımı bile kaldıramıyorum şu an 15 haftalık olduk hala bi düzelme yok ve cinsiyet erkek😃