suma duygunisa hayırlısı olsun sevindim . Bana bu gün dedi 2 hafta sonra gel . Çok estresliyim dedim burda sorum benimki normal mi dedi hala erken
Medineklndr suma ilk gebeliğim de 6+3 dü sanırım bunda hala duymadım 5+5 im 12 güm sonra ya randevum var o zaman duyarım inşallah
panikedos suma 6+5 te kalp atışı bebek görünmemişti 8 de gördüm duydum canım kişiden kişiye değişiyor ya
leona98 Medineklndr ben bosh hamilelikten gecen ay kirtaj oldum, regl gormeden hamile kaldim. O yuzden gitmek istemiyorum. Korkuyorum🥹🥹🥹
minnosss58 suma karnımdan baktı 30 haftalık oldum bu zamana kadar hiç alttan bakılmadı her defasında karnımdan bakıldı