rem2601 tamam canım o şekilde açıyorlar hangi bölüm olduğunu tam hatırlayamıyorum ama yürüyen merdivenlerin orada büyük camlı bir bölüm vardı oraya gidip oradan randevu oluşturuyorsun ben gittim gittiğimde de nisan mayıs ayına kadar yer olmadığını söylediler günümde geçmiş olacaktı o yüzden ben Şevket yılmaz’da buldum oraya gideceğim