Mucizemduru Halime23 kesinlikle zaman geçmiyor canım bizim de 3 nisan da sezaryan olacağız inşallah arada supriz yapmaz bekler diyorum
Septik34 Bizde 36+0 kendimi hiç iyi hissetmiyorum ağrılarım oluyor kol bacak kramplarım hiç yoktu 1 haftadır var yaklaşık 2 aydır kızım ters duruyor kilosu gelişimi geri kalmış birazda. 34+3te 2260 gr geldi
CimKefA Kızlar bizde 36 yız, elim ayağım kırık ruhum çekilmiş gibi çok fena böyle ruhum çekilmiş gibi , eşime kötüyüm diyorum hamilesin normal diyo (sağlıkçı) o biraz hafife alıyo gibi geliyo siz ne dersinz