1ogrencianne Mervekaram22 22. haftadayım. Tutmayacağım ben inşaAllah daha sonra kaza edeceğim Rabbim nasip ederse
gizemli00 Mervekaram22 18 haftaliğim yarın inşaallah ilk gün oruç tutmayı çok istiyorum inşallah kolaylıkla geçerde zorlanmam çok korkuyorum siz tutacak misiniz kaç haftaliksiniz
ikicocukannesiii_ Mervekaram22 9+6 haftalığım Rabb’im güç kuvvet versin bizlere tutacağım bende inşaAllah
Medineklndr Mervekaram22 6 haftalğım ama tutmicam aç kalınca baş dönmesi çok yaşıyorum ö yüzden tutamicam
fatbenya Mervekaram22 ben 17+4 teyim ama tutmayacağım çünkü insülin iğneleri kullanıyorum günde 3 kere
aybike2212 Mervekaram22 24+1 deyim ben açıkçası çok istiyordum tutmayı ama doktorum kesinlikle tavsiye etmediğini belirtti doğumdan sonra Allah nasip etsin kazasını tutayım inşallah
ebrudefnee Mervekaram22 2 gün sonra 19 haftalık olacağım yarın tutup kendimi denemek istiyorum çok zor geçerse tutmam diye düşünüyorum