7w4d içindeyim bugün. Bahsettigin akıntı bende de mevcut ki benim gebelik öncesi tekrarlayan enfeksiyon öyküm de var. Buna rağmen normal olduğu ve akıntının sürekli olarak devam edeceği söylendi. Benim sürecim enfeksiyona evrildigi icin gebelikte uygulanan ovul tedavisine başlandı. Bugün ilk ovulu kullanacağım. Peynir kesiği, kaşıntı , yanma, renk, koku vb rahatsızlıkları hissetmedigin sürece normalmiş. Gebelikte duş sonrası kurulama önemli dedi hekim. Gerekirse havlu dışında saç kurutma ile bolgeyi kurulamami , pamuklu ve dar olmayan iç camarislari kullanmamı, tayt türevi sıkı dış giyimden uzak durmami ve kesinlikle vajinal duş vb şeylerden ve de günlük pedlerden uzak durmami onerdi. Anladığım kadarıyla gerekirse günde beş kere iç çamaşırı yenileyeceğiz ama o pedleri kullanmayacağız. İntim şampuanlar vs zaten zararlı. Gebelikte ya da normalde gerek yok. Tamamen kozmetik. Korkacak birşey yok:) yumurta akı gayet normal. Vajina kendini koruyor. O yüzden o akıntı :)