dmlaziz Kızlar 26 haftalık gebeyim son 4 haftadır midem yanıyordu zaten ama şu son 1 haftadır dayanamıycak hale geldim 3 günde 1 gaviscon bitiriyorum nerdeyse çok zor ağlıyorum sizler naptınız fikir verin lütfen
klncbebek dmlaziz rennie şurup fayda etti bi tek onun dışında hiç çözüm bulamadım ne süt ne salatalık bişey fayda etmedi malesef
sarilale123 dmlaziz yazmışlar ama bende rennie kullandım birde demir hapı mide bulandırıyor diye gece içiyordum oda mide ağrısı yapıyomuş akşam içildiğinde. Sıcak su torbası falan koyuyorum arada oda bi tık rahatlatıyor
Fuunndaaa dmlaziz gaviscon işe.yaramayınça bana doktorum lansor yazdı aç karna yutuyorum tamemn kesti yanmasını
hatice200 İki gebeliğimde de rennie çiğneme tableti kullandım gayet memnunum üstelik normalde de gastritim var ona rağmen rahatlatıyor günde 4 adete kadar izin veriyorlar
Aysgulgndz dmlaziz akşamları süt içtim ancak 1-2 saat götürüyor çoğu zaman renni şurup içiyorum bana çok çok iyi geldi kesinlikle tavsiye ederim ama tablet değil şurup olanı içiyorum bir çay kaşığı bile yetiyor