İlk gebeliğimde 12 +8 kilo aldım 8i son zamanda erken baslayan doğum sancılarla ödemdi
Doğumdan sonra eski kiloma 3 kg kalmıştı ama emzirirken aldım
Geri verdim sonra bıraz
Şuan oğlum 4 yasına gırecek
17.haftadayım daha kılo almadım iştahsızlığım var 2 kilo verdim
Umarım bebeği etkilemez sadece faydalı seyler yıyıp bırakıyorum umarım çok kilo almadan gecer sürecim