seloanne yorumları var aslında. Doçent kendisi ayrıca yetkinliği çok fazla devlet hastanelerinde de bayağı aktifmiş. Ben muayeneye gittiğimde bi 20/25 dk cok inceledi bebeğimi. Çok sempatik ve sorulara büyük sabırla yanıt alıyoruz. Hastane olarak da tam teşekküllü yoğun bakım ünitesi de var. Cerrahlığı iyi olması nedeniyle de kendisini tercih ediyorum. Spinal doğum düşünüyorum. Çok araştırdım açıkçası en son bu hastanede bu doktorda karar kıldık eşimle.