Şuan 14 haftalık hamileyim ancak doktor net ve emin şekilde bir cinsiyetten bahsetmedi bebeğin pozisyonu da hiç uygun olmadı zaten. En son “ bence erkek yaaa, Buda pipisi”. Deyip kaçar gibi sandalyeden kalktı ama ben tatmin olmadım nedense gani açıklayıcı ve dolu dolu bir erkek demedi sanki değişme ihtimali var mı napayım sizce