Rmeysa_01 Lexias Rabbim kolaylaştırsın merhamet etsin sağlıkla al kucağına inşallah Sancın gelince banada dua eder misin 39. Haftaya giriyorum yarın
donovan26 Lexias Rabbim sağlık sıhhat kolaylıklar versin doğumunuzda sağlıkla kavuşun bebişinize inşallah 🫶🏻🙏🏻
ozlm199393 Lexias gözünüz aydın geçmiş olsun sağlıkla büyütün bebişinizi ,suni sancı aldınız mı sezaryan mı oldunuz ?
asenazeynep Lexias Gözün aydın canım, inşallah bir avazda olup bitmiştir. Sende bebişte iyisinizdir inşallah güncelle bizlerii💞💞🐥🐥
r_mlk Lexias ya ben 37+4teyim vebu gece sancılı geçiyor ama suyum gelmedi nişan yok doktora gideyim mi daha bebek üstte göbeğim düşmedi dışardan bakınca
Lexias Suni sancı vs aldım açıklık 5 cm oldu ama hafif ağrılar hissettim sadece çünkü başı inmedi kanala çokkkk üstteydi. Çatımda darmış ve skolyozum var aniden sezaryana döndük 22.53 doğdu oğluşum