H_selooo phlips aventin küçük biberonlarını almıştım aylar önce bebegim 33 haftalık Prematüre doğdu suan 1 aylık çekiyor çekiyor bi türlü azalmıyor içindeki süt deligin yanına 2 delik daha açtım olmuyor bebeğim mi iyi cekemıyor yoksa biberon mu zor kullanan arkadaşlar söyleyebilir mi 🥲
semahayall H_selooo bende 33 haftalık doğum yaptım ve aynı biberondan aldım , yoğunbakımdayken kullandılar , sonrasında sadece 1 kere evde kullandım çekiyordu diye hatırlıyorum ,
H_selooo semahayall bilmiyorum hastanede kullandıkları biberon hızlı akıyordu o kolay olduğundan mı cekemıyor diye düşünüyorum
maviportakal_ H_selooo benim oğlumda kullanmadı lansinoh aldım rahat etti 5 aydır da lansinoh kullanıyoruz meme reddi de olmadı çok şükür