Fasulyen Kızlar merhaba 35+3 de doğum yaptım ama bebeğimin emme refleksi ve yutma refleksi tam gelişmemiş üç gündür küvezde hortumla besleniyor bu süreç nasıl geçiyor emme refkleksi ne zaman geliyor bilgisi olam var. K
eed21 Fasulyen Geçmiş olsun bilgim yok sağlıkla büyüsün üste çıksın diye yazdım. Benim bebeğim 35+6 gelmeye niyeti var. Sizde başka sorunlar oldu mu acaba