merhaba bana plasenta perkreata ve previa teshisi kondu.aranizda bu durumu yasayan var mi birbirimize destek olalim anne hayati icin cok riskli bir durummus rahim alinacakmis dikey kesilecekmis ve cok kan lazim oluyormus korkuyorum yasayan atlatan varsa paylasirsa cok sevinirim