ikincikezanneolmak
Evet hiç geçmiyo zaman doktora bi daha ne zaman gelim dedim bi ay sonra dedi 15 gün sonra gelsem olmaz mı dedim riskli bişey yok şu an için dedi eve geldim devlet hastanesinden randevu aldım 15 gün sonra gitcem 🤣🤣🤣🤣maksat içim rahatlasın ay analık her aşaması zorrrr
Bide midem çok bulanıyor normalde bazen bi kaç saat bulanmadığında sorguluyorum acaba bişey mi var diye🤣🤣🤣eşim manyak mısın sen diyo