selindemhat valla genel oldum ben , spinali deneyimlemediğim için çok bir şey diyemiyorum ama genelde uyanınca bütün acılar geliyor ve yüksek şiddette oluyor acı , spiralde 3-4 saat sonra geliyor his , zaten acının da en yüksek olduğu süre ilk saatler olduğu için bence spinal ya