Kızlar bugün kan testi sonuçlarımı aldım da doktor kansızlık var Dedi bu feramat ilacını önerdi, ben şahsen ilaç kullanma taraftarı değilim, kullanmasam besinlerden takviye yapsam veya ne bileyim aranızda daha önce kullanan var mı ? Yan etkisi vs. Var mı beni aydınlatırmısınız ?