Bugün normal şartlarda adet günümdü ben bu ay Klomen ve sonrasında tutulması için duplaton kullandım bitirdim ilacı bitirelim duplatınu 2 gün oldu bugün akşam üzeri bir defa bu kan geldi sonra kesildi şuan sadece kasıklarımda gelip giden ağrılar var o kadar ama regl gelecek gibi değilim