seher_3590 sinemk0 ariel yada omo kullaniyorum. Yumuşatıcı olarakta perosun kırmızı olanı yada yumos pembe olanindan
Sezei sinemk0 omo toz veya persil sıvı alıyorum yumuşatıcı olarak bingonun bengovilini bulamazsam vernel max sensitive
bmkl sinemk0 Renklililere ve beyazlara ayrı ayrı omo toz deterjan kullanıyorum, sıvı deterjanlar bana temizlemiyormuş gibi geliyor tamamen kendi kuruntum 😂 Yumuşatıcı olarak da genelde yumoş kullanıyorum ama bu ara peros beyaz inci keşfettim mükemmel 🤩
tgcdnzynp sinemk0 yumusatıcı kullanmıyorum deterjan olarak omonun yeni cıkan renkli sıvı deterjanları
gebekelebek sinemk0 ben bu aralar arielin tablet deterjanı kullanıyorum. Baya güzel kokuyor yumuşatıcı kullanmıyorum
irem7406 sinemk0 sürekli değiştiriyorum tek bir tanede kalmıyorum Omo Perwoll Yumoş dönüşümlü olarak kullanıyorum genelde hangisi indirimdeyse onu kullanıyorum diyeyim Yumuşatıcı olarak da yumoş kullanıyorum birde file marketin kendi yumuşatıcısını çok beğeniyorum bazen onu kullanıyorum
seda_1gul Kızlar bende toz deterjan kullanıyorum bingonun ama çamaşırları yıkıyorum hiç deterjan kokmuyor tam aksine o kadar kötü bi koku oluyor ki kuruduktan sonra bile geçmiyor ıslak çamaşır gibi kokuyor hep tekrar tekrar yıkıyorum neden olur acaba
sarilale123 sinemk0 peros yada rinso kullanıyorum, yumuşatıcı file de beyaz actisoft var böyle kalıcı böyle güzel bir koku yok herkes yumuşatıcımı sorar, haflarca kalsa koku gitmiyor