ballim_dunya Kızlar Dpo 8-9 tam bilmiyorum bugün kolumu çatlattım röntgen için beta verdim 0.100 çıktı negatif ama çok mu erken oluyor kandan çıkması için pozitife döner mi
umutetm ballim_dunya pozitif görmek için baya erken test yapmışsın yumurta çatlama günün geçeli 2 3 gün olmuştur suanda pozitif görme ihtimalin oldukça düşük adet gün geçtiğinde yada 1 2 gün kala yapsaydın denilebilecek daha mantıklı çıkarımlar olabilirdi bence
ballim_dunya umutetm mecburi yaptırdım kolum çatlamıştı röntgen çektirmek için beta istedi doktor umarım ilerleyen günlerden çıkar
glcnylmzz ballim_dunya o sonuca aldırma şu an için erken,gebelik varsa ileride beta yükselir çıkar kimse net birşey söyleyemez bu konuda
umutetm ballim_dunya sen yinede doktoruna hamile kalmak istedini belirt ona göre ilaç veriyolar ben cok şiddetli grip geçiriyorum bugün acildeki doktora sòyledim ona göre iğne vurdular belki farklı ağrı kesici veya başka ilaç verirler ay sonuda pozitifi görürsünüz