Merhaba kızlar 37.haftama giricem yarın doğum belirtiniz nelerdi benim pazartesiden itibaren aşırı derecede bel ağrısı sert karın kasıkta sık sık ağrılarım olmaya başladı hareketlerim çok sıkıtlı bebek doğum pozisyonunda demişti doktor açıkcası korkuda var ilk gebeliğim anlatırsanız sevinirim kızlar