İzmir çiğli ekol hastanesinde doğum yapan var mı acaba tecrübelerini paylaşabilir mi? Doğum sonrasında kalacağımız odalara bir bakmak istedim çok eski ve çok kötü görünüyor yırtılmış deri koltuklar odalar duvalar çok eski falan doğumhaneai nasıldır merak ettim sonrasında oradaki ebelerin ilgilenmesi falan